Urtean Zeharreko XIII. Domekea_C



URTEAN ZEHARREKO XIII. DOMEKEA   /C


Sal 15, 1-2ª eta 5. 7-8. 9-10.11




R/. Zeu zara, Jauna, nire ondarea


Gorde nagizu, Jainko, Zeugan naz-eta babesten.
Honan dinotsot Jaunari: «Zeu zaitut nire Jauna
Zeu zaitut nire ondarea, nire edontzia,
zeure esku dago nire zoria».   R/.

Bedeinkatzen dot Jauna, aholkua deust-eta emoten,
gauez ere Berak dau nire barrua hezten.
Begi aurrean dot Jauna eten barik;
Bera eskuman dodala, ezin naiteke dardaratu. R/.

Horregaitik, alai dot bihotza, pozik erraiak,
atsedenean nasai gorputza.
Ez dozu-eta nire bizia Heriotz-leizera jaurtiko,
ezta zure fededuna ere hilobian galtzen itziko. R/.

Bizirako bidea erakutsiko deustazu: 
alaitasunez beteko nozu zeure aurrean,
zorionez betiko zeure ondoan. R/.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Agertu zure nortasuna "ezizenaz" edo "e-mailaz".